Google + MTBTR

Bisiklet Makale Arşivi - Patika
Makale Arşivi - Patika
Uludağ Zirve

En sonunda 30 ağustos sabahı Uludağ zirveye çıkmak için yola koyulduk. Normalde tanıdığımız kişiler Uludağ oteller bölgesine bisikletleriyle maksimum 3 saatte çıkıyorlar fakat biz dah...

Uludağ Milli Parkı Lojistik

Konum : Bursa İli Ulaşım : Marmara Bölgesinde Bursa İlinin güneyinde yükselen Uludağ üzerinde yer alan Milli Parka Bursa'dan 34 Km.lik yaz-kış açık kara yolu ile...

Trans Orhaneli - Keles - Bursa

Sabahı erken vakitlerinde 06:30 gibi minibüslerle Keles'e doğru yola çıktık. Buradan yine Bursa - Keles yolunun Bıyıkalanı saçağına vardık. Parkura başlangıç yerimiz burasıydı. Bu...

Kazdağı
Kazdağı Milli Parkı Lojistik

Konumu : Balıkesir İli, Edremit İlçesi sınırları içerisinde yer almaktadır. Ulaşım : Milli Park'a Balıkesir'den 230 nolu, Çanakkale'den 24 nolu karayolu ile ulaşılm...

İzmir ve Çevresi
İzmir'de mtb güzergahları

İzmir çevresi genellikle dağ bisikleti açısından Trans geçişlerle zengindir. Yani bir dağ kütlesinin bir tarafından girip diğer tarafından çıkarsınız. En zengin patika bağlantıları Balçova ta...

Gündoğdu - Kurşunlu - Mudanya

Sizi şimdide deniz seviyesine indireyim, bu yol genellikle antrenman amaçlı kullanılıyor ve hepsi asfalttır. Bursa'dan Yunuseli köyüne doğru yola çıkıyoruz. Yunuseli köyünden sonra Dereça...

Cehennemden Aşağı

Downhill'i seven her bisikletçinin Uludağ'daki bu parkuru yapmasını gerekir. İki senedir bisiklete biniyorum ama ben böyle bir heyecan yaşamadım. Mutlaka herkesin yapmasını g...

Kazdağı
Bir ben, bir dağ, bir de bisikletim

Zamanlama olarak iş yoğunluğu açısından yılın en yoğun aylarındaydım. Ancak öylesine bunalmışım ki aklıma geldiği anda - tamam, budur - dedim. Aynı haftanın son...

27.4.2003
İzmir' de Bisiklet
İzmir bisiklet için bir cennet

İzmir bisiklet için bir cennet olmasına rağmen bugüne kadar hep yavaş kaldı. Ancak son 2 sene içinde yollarda daha fazla bisiklete binen insan görmeye başladık. Her ne kadar Dünya Standartlarında ...

27.4.2003
Şehiriçinde Bisiklet
E5 otoyolunda bir bisikletçi

E5 otoyolu bir bisikletçi için ne kadar eğlenceli olabilir? E5 diyince insanların aklına bir çok kötü düşünce geliyor. İstanbul'dan Ankara'ya kadar uzanan bu yol bisikletçiler için ne kadar zevk ve...

21.4.2003
Polonezköy
Bir Bahar Sürüşü

Doğa yavaş yavaş kış uykusundan uyanmaya başlayınca yapacağınız en iyi şey kendinizi en yakın ormana atmak ve olabildiğince yeşilin içinde bisikletinizle birlikte oynamak olur. Bizde öyle yaptı...

Solucan Takibi 4

4.Bölüm ÖZGÜRLÜK *** keşfetmek rüzgarı hissetmek hızın verdiği tedirginlik gün ışığının gözünü kamaştırması takım ruhuyla ilerlemek heyecanlanmak yardım etmek h...

Solucan Takibi 3

3.Bölüm Belalar gelmeye devam ediyordu. Yağmur arada bir çiseliyor, yüreğimizi hoplatıyordu. Çünkü yakınlarda yağmur yağınca sığınabileceğimiz ağaç, kaya, ev vs. hiçbirşey yoktu....

Solucan Takibi 2

2. Bölüm Artık köy bütün güzelliğini bize sergiliyordu. Sergiliyordu sergilemesine ama şu hızla gelen traktör tozutmasaydı yolu keşke... Öhhö... Önümüzü göremiyoruz bea... Öhhö öhhö...

Solucan Takibi 1

1.Bölüm KÖFTECİLER GÜN PERŞEMBE SOLUCAN TAKİBİ bir hikaye... bir amaç... beş araç... bir grup... beş insan... on teker... yirmi fren... ...

Shock Position 4

4. Bölüm Nohut peşimizde yola devam ediyoruz. Sabah sabah 4 bisikletli, çantalı, turist kılıklı genç ve peşlerinde havlayan ufak bir köpek; tarlada çalışan köylülerin mera...

Shock Position 3

İnsan görmek bizi sevindirmişti (Sokçular dışındaki insanları kastediyorum tabi) . Bundan böyle yolumuzun hafif inişli çıkışlı ovalardan geçeceğini ve arada sırada köylere uğr...

Shock Position 2

Bölüm 2 Ufak bir mola verdiğimizde Woofer'in ön tekerinin biraz indiğini fark ediyoruz. Sabah neredeyse taş gibi sert olan tekerin bu yumuşak halini görünce kesin patlak ...

Shock Position 1

1. Bölüm Sabah erkenden hazırdı bisikletler kilometrelerce uzunlukta yollar için. Çantalar geceden kalma tamamen dolu. 2 adet 2 kişilik çadır almıştık bu gezi için. Geçen ...

9.12.2002
Kapadokya 2002
Kapadokya'da Bisiklet

Kapadokya'ya bisiklete binmek amacıyla ilk defa kış mevsimine yaklaşan bir zamanda gelmiştim. Akşamdı ve arabandan kendimizi Göreme'deki bir restauranttan içeriye atana kadar bile ellerimiz üşüm...

Bu liste 364636 kez görüntülendi. Yazıların sorumluluğu siteye gönderen kişiye aittir.

««« Önceki 20 | 1 20 40 60 80 [100] 120 | Sonraki 20 »»»