Google + MTBTR

Bisiklet Makale Arşivi - Yarış Dünyasından
Makale Arşivi - Yarış Dünyasından
30.10.2008
2008 UCI Yol Bisikleti D.Ş.
Bir Yarıştan İzlenimler

2008 Yol Bisikleti Dünya Şampiyonası (Road WCH) İtalya'nın Varese kentinde yapıldı. Geçen Nisan ayında Tour of Flanders yarışını beraber seyrettiğimiz İtalyan arkadaşımız Pier Varese'ye 10 dakika uzak...

27.9.2008
Ironman Olmak
3,8km Yüz! 180km Bisiklete Bin! 42km Koş!

Birileri çıkıp 3,8 km yüzeceksin ardından 180 km bisiklete binip üzerine birde maraton (42.2km) koşacaksın dese nasıl tepki verirsiniz? Sizlere Ironman olmaktan bahsediyorum. Medyamızda çok yer alma...

4.8.2008
Bilal ve Yunus'la Olimpiyatlar Öncesinde
Bilal Akgül ve Yunus Yetkin İle Söyleşi

Bundan iki hafta önce sayfamızda Türkiye’yi dağ bisikleti dalında olimpiyatlarda temsil edecek olan millî sporcumuz Bilal Akgül’den ve onunla birlikte Almanya’da kampta bulunan Yunus...

11.7.2008
2008 Türkiye Yol Şampiyonası
Çanakkale'den İzlenimler

Ülkemizde ulusal düzeydeki en önemli yarış olan Türkiye Şampiyonası bu yıl tarihi Gelibolu Yarımadası’nda yapıldı. Ben İstanbulspor’dan bu yarışlara katılacak tek kişi idim. Yarışlarda ban...

8.7.2008
Güzel Bir Pazar Macerası
Bir Yarışmacının Gözüyle Geç Kal(ma)mak

Hepimizin hafızasında, ufak tefek eksiklerine rağmen güzel bir macera olarak yer bulan Red Bull-Geç Kalma yarışının üstünden neredeyse 3 haftaya yakın bir zaman geçti... İtiraf etmeliyim: Derece...

28.4.2008
Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu
Her Şey Çok Güzel Olacak

44. Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu yapıldı bitti. İstanbul’da klasman dışı koşulan Grand Prix ardından uçakla İzmir’e geçen yarış kafilesi, Ege ve Akdeniz kıyısını izleyerek yarışı Alanya...

23.4.2008
Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu
Galiçya'nın Zaferi

İstanbul’daki yoğun iş trafiğinden kaçıp Türkiye’de ilk defa ProTour takımlarının da yarıştığı 44.Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu’nun son iki etabını seyretmeye Antalya’ya gidiy...

15.4.2008
Tour of Flanders
Belçika'da Bir Bahar Klasiği

18 sene önce Brüksel’e yerleşen çok sevdiğim arkadaşlarımı ziyarete ve Tour of Flanders’ı izlemeye gidiyoruz… Beş senede bir, bu arkadaşlarımıza kalabalık bir grup olarak baskın yapa...

20.3.2008
Manavgat'tan Sesler
Manavgat Maratonu Sonrası Sporcuların Yorumları

Aşağıda Manavgat Maratonu sonrasında sporcularla yaptığımız söyleşileri bulacaksınız. Bizim yorumlarımızın olayın ruhunu haliyle parkurda yarışanlar kadar yansıtmayacağı düşünülürse Manavgat Maratonu&...

18.2.2008
İzmir Maratonu notları
Urla Maratonundan Detaylar

Açıkçası insan sürekli kendi ilinde yarışlara girdiğinde yarışa girdiğini pek anlayamıyor. Benim yarış denilince asıl aklıma gelen 2-3 gün boyunca kendi evimden çok uzaklarda yaşadığım maceralar oluy...

22.9.2007
Scale'den Spark'a
Muammer Yıldız İle Yeni Bisikleti Spark Üzerine

Muammer selam, Bugüne kadar seni sabit kadrolu Scale ile görüyorduk, İzmir yarışında ilk defa Spark üzerinde gördük. Scale hala en hafif kadroya sahip bisiklet ve sen XC sınıfında yarışıyorsu...

22.8.2007
Bir Yeniay Macerası ‘Evli ve Çocuklu’
Yeniay Macera Yarışı

Kürtün Yarışı'yla Yeniay Macera Yarışı arasında yaklaşık bir aylık antrenman süremiz vardı. Ama o yarışta oluşan sakatlıklarımız nedeniyle bu süreyi çok verimli kullanamadık. Sınavdan hemen önce d...

16.8.2007
Bulutların Arasında Yarış Heyecanı
Kartepe Yarışı İzlenimleri

-Herşey hazır mı? > -Evet ! > -Damacanayı aldık mı? > -Evet !! > -Çadırlar tulumlar matlar... > -Herşey hazır !! > -Hadi o zaman gidelim > -Evet, Scott türkiye yine yollarda... > Güneşli ...

2.8.2007
MTBTR.com'un Muhabirleri'nden
Paris İzlenimleri

MTBTR.com hiçbir fedakarlıktan kaçınmayarak 2 muhabirini Fransa Turu’nu izlemek üzere Paris’e gönderdi. Sizler için gezdik gördük, geldik, şimdi de yazıyoruz. Tam değil… ...

21.7.2007
Türkiye'den Avrupa Şampiyonası Geçti
Kapadokya 2007

Geçtiğimiz hafta sonu Türkiye’de ilk defa dağ bisikleti Avrupa Şampiyonası düzenlendi. MTBTR olarak bu tarz bir organizasyonu kaçırmak ayıp olacağından üç kişilik bir ekiple yarışları izledik. A...

29.6.2007
Türkiye Şampiyonası Sonrası
Türkiye Şampiyonası Kapadokya'da Yapıldı

Yarışmak , gücümüzün son damlasına kadar mücadele etmek , günler boyunca yaptığımız antrenmanları bize verilen 2 saat içinde sergilemek amacıyla yollardayız. Yollar ne kadar uzun olursa olsun o iki ...

4.6.2007
Ankara Yarışı Yorumları
Ankara Tat Vermedi..

Bu sefer ki maceramız Cumartesi günün erken saatlerinde başladı. Scott Türkiye Dağ bisikleti Takımı olarak günün ilk ışıklarında , sabah 6 cıvarında yola koyulduk. Bu sefer hedef Ankara... Keyifl...

27.5.2007
2. Polonezköy Adampol Dağ Bisikleti Yarışı
Polonezköy'de Bilal Yine Lider

Evet, güzel bir yarış haftasını daha geride bıraktık. Bugün (20 Mayıs 2007) Polonezköy’de değişik hava şartlarında yarışımızı tamamladık. Değişik diyorum çünkü sıcaklığın 20-25 derecelerde o...

17.4.2007
İki Sınav Arasında Maraton
İki Sınav Arasında Maraton Nasıl Gider?

Son günlerde bu soruyu sorup duruyordum kendime. Sınav haftamın tam ortasında Cumartesi günü sınavım varken bir yarışa, üstelik maratona katılma fikri biraz aptallık gibi görünüyordu. Öte yandan o...

15.3.2007
5.Adana Dağ Bisikleti Yarışı
2007 Sezonunu Adana'da Açtık

Bu sene beşincisi yapılan Adana yarışı ile 2007 sezonunu açmış bulunuyoruz. Eminim tüm sporcular kış boyunca bu yarışı bekledi ve elinden geldiğince hazırlandı. Güzel bir havada geniş katılım ile birl...

Bu liste 364636 kez görüntülendi. Yazıların sorumluluğu siteye gönderen kişiye aittir.

««« Önceki 20 | 1 20 40 [60] 80 100 120 140 | Sonraki 20 »»»